Home Sweet Home

publicerat i Allmänt
Jag är så skönt trött i både kropp & knopp efter denna lediga torsdag. Har verkligen tagit vara på varje minut av  dagen som startade med en god frulle (= ett måste för en bra start på resten av dagen). Därefter var det dags för körlektion, det blev en svettig sådan. Hej & hå, vad vi körde på idag! Åkte ut till Lidingö och härjade med upp & nedväxling + mycket annat. Min käre körskolelärare kallar mig nu "Rally Rebecca"... 
 
Därefter var det bara att njuta av ledighet, sol och värme! 
Jag & M hoppade på cyklarna och jag tror att jag cyklat med ett stort fett leende på mina läppar hela dag på min nya fina Skeppshult. Rullade mot Hagaparken, lunch i solen vid Fjärilshuset, vidare till Ulriksdals Slott, tillbaka in till stan, en kort glasspaus på Stockholms Glasshus där jag tappade humöret för en kort stund... Anledning? För små kulor i bägaren! Blev snabbt på bättre humör igen, cyklade vidare över vackra Västerbron, följde vattnet, vinkade till slottet och sedan hem. 
Då hade vi varit ute i 6 timmar. 
 
Men varför sluta där? Måste ta vara på dagen maximalt! Knöt på mig löparskorna och tog en löptur... 
 Kommer sova så gott inatt! 
 
 

Kommentera inlägget här :