Ready for the weekend

publicerat i Allmänt

Fredag!
Första arbetsveckan efter semestern är avklarad och det känns som att jag kommit in i vardagen och rutinerna igen.
Imorgon kl 05:30 styr vägen (tåget & spåret) till Göteborg då det årliga Sats Nordic Convention äger rum.
Dagen då alla härliga kollegor samlas för att träna, inspireras, ha kul & kalasa ihop.
Det betyder att sänggång är nära nu, klockan ringer kl. 04:30! 

Tyvärr kommer jag inte delta på festen i år, (vilket är första gången..brukar alltid vara en av de sista som lämnar & tackar för mig), då jag efter all träning & inspiration ska hoppa på nästa tåg mot Eskilstuna/Sundbyholm och gå på Gyllene Tider och deras sista spelning på sommarens turné.

Busy weekend? Hell yeah!

Jag säger "Trevlig Helg" och bjuder på en semesterbild från Italien. Barhäng i Monterosso med världens godaste Mojito.

Kommentera inlägget här :