Buuuuuuurn!

publicerat i Allmänt

Så stolt över mig själv idag! 
Idag var det åter igen dags för körlektion. Trött efter alldeles för lite sömn inatt var det bara att sätta sig bakom ratten & hoppas på det bästa.
Starten var katastrof & mitt bil-förar-självförtroende fick sig en turn första 7 minuterna men sedan kom jag tillbaka.
Först ute på min "trygga" runda på norra Djurgården bland får bräkandes mitt på vägen, vallningshundar & fårahedar.
Fick träna mycket krypkörning (vilket behövs då jag gillar att gasa) och myyyycket annat skoj.

Sedan var det dags! Visste att det skulle komma - den där lilla extra utmaningen, möta mycket trafik, köer, lastbilar, övergångsställen och folk hem från jobbet!
Det gick sååå bra och mitt bil-förar-självförtroende är starkare än någonsin (TACK kära körlärare C). Ä så taggad inför varje körlektion & framtida körkort. Ska kunna platsa i nästa Fast & Furious-film.
Fast and Furious 6 är ju redan filmad & klar och kommer upp på bioduken imorgon den 22 maj! Wohoo! Men Fast and Furious 7 är jag nog redo ;-)

Därefter blev det lugn tid för kropp & själ med BODYBALANCE på SATS Odenplan. Trött & hungrig hemåt, men blev genast piggare när jag kom hem! maten lagades & på G, rödvinet uppkorkat & på luftning + inhandlat plockgodis till efterrätt. 
Tisdag när du är som bäst. 

Kommentera inlägget här :