Lar Korn

publicerat i Resor

Igårmorse låg jag på en stilla strand & drack Chang, nu sitter man och väntar in vardagen på Krabi's flygplats och längtar redan efter nästa gång resan styr mot Thailand. Detta paradis.

Micke har redan fått trösta mig och torka mina tårar pga att jag inte vill åka hem.
Dessa 2 veckors resande i Thailand & Singapore känns som 6 månader när jag tänker tillbaka men tiden har gått oerhört fort!

Träffat många mysiga människor, sett enastående platser, ätit & druckit mestadels bara gott, varit frustrerad & arg över M's försvunna bagage som fortfarande inte är lokaliserat! Dansat som om det inte finns någon morgondag, matat apor & fått rida på världens sötaste elefant, skrattat mycket, älskat mycket...Ja, listan kan göras lång och historierna är många.

Kommer bli en retroaktiv dagbok här på bloggen (bildregn!)

Tack för denna gång!
Over and out.

Kommentera inlägget här :