Parloppet 2013

publicerat i Sport & Träning

BOOOOOOOM!

Vilken käftsmäll! Parloppet 2013 kan vara det jobbigaste jag gjort på länge. Känner att kroppen inte varit på topp senaste veckan och väldigt trött efter all medicin - men det stoppar inte Team EPIC...

Vädret = Fantastiskt! Vilken kväll :D 

Banan = 5 km fin bana i Hagaparken. Rätt bra ockuperat med ett par backar. Man springer åt varsitt håll & möter andra lagkamraten någonstans på bana.  

Hejarklack = Mamma & Pappa, Bästa klacken! ♥ Sedan ett och annat picknick gäng och annat glatt folk.

Insatsen = nöjd. Speciellt över M som sprang på 19 min & 25 sek! Då jag hade andnöd & pollenproblem från 800 m och hela vägen in i mål så är jag nöjd.. Jag sprang på 22 min & 55 sek. 

Resultat = Vi kom på plats 24 av 544 par. JÄTTEGLAD över denna placering. 

Avslut = Pizza och vin med familjen. Lycka ♥

Kommentera inlägget här :