Thailand & Singapore

publicerat i Resor
Wohoooooooo! Ariiiiiiba! La cucaraca!


Bokat & klart! Om endast 5 veckor åker jag & Micke till Thailand & Singapore. Anledningen är att vi ska på bröllop i Singapore och kombinerar detta med en resa till Thailand! Totalt 2 veckor blir vi borta och det känns overkligt & fantastiskt på samma gång



Denna resa kommer bli som en stor färgglad fruktsallad!
Micke & jag har ju rest en hel del på denna relativt korta tid vi har känt varandra, men det är få personer jag har så kul med hela tiden på en resa, som med honom. Alla boenden är inte bokade ännu men när vi kommer till Thailand ska vi bo på Aava Resort & Spa i 1 vecka, vilket verkar vara ett riktigt paradis! 


Vinden har vänt. Efter regn kommer solsken, visst är det så?
Efter ett år med en del uppförsbackar och skit, känner jag nu att livet är på min sida igen! Jag är så lycklig för det jag har & för de människor runt omkring mig. Mitt nya hem & trygghet!
Ska se till att 2013 blir ett starkt, friskt, roligt & utvecklande år (både privat- & jobbmässigt).

Kommentera inlägget här :