I'm a bitch

publicerat i Allmänt

18:26, Kommer hem efter en bra dag på jobbet!
Något tömd på energi i kropp & knopp då jag sovit lite för lite inatt, haft full rulle under dagen och sedan inte käkat sedan lunch (mitt fel).
Men pigg & glad efter min härliga onsdagsklass på SATS Stureplan - GRIT Cardio!

Glad över att komma hem och ha en mysig kväll framför mig.
Men då, ca 18:32, kom dem.....

Humörsvängningarna från hell!
Vet inte vad som hände, men inget min stackars sambo försökt åstadkomma i köket stämde!
Arg som ett djur slängde jag allt som jag fick tag på runt om i köket, de fulaste sakerna flög ut genom min mun och som ett ilsket litet barn stod jag och hoppade, trampade & skrek.

Detta för att jag inte (som planerat) skulle få kött till middag denna onsdagkväll.

Vad ska jag säga?
Don't mess with me when I'm hungry!

Kommentera inlägget här :