Invigning av SATS Gottsunda Centrum

publicerat i Sport & Träning

Idag blev det en dagsutflykt till Uppsala då jag & mina härliga kollegor, Kristin & Charlotte, fick det fina uppdraget att vara med och svettas och sprida träningsglädje på invigningen av SATS Gottsunda Centrum!

Massor av människor & aktiviteter!
Malcolm B var på plats och jag fick möjlighet att känna lite på honom ;)

Les Mills-klasserna avlöste varandra:
Jag körde en tuff GRIT Strength där vissa tog i så pass att byxorna sprack i baken. Ger man upp då? Nej! Han fortsätter in i det sista.. DET är GRIT-anda när den är som bäst! Direkt efter var det dags för en svängig SH'BAM med Charlotte som såg till att alla värmde upp höfterna ordentligt inför lördagskvällen. Kristin avslutade med en härlig BODYBALANCE och såg till att både kropp & knopp kom i balans och harmoni!

Kl är 22:00 och jag säger Godnatt!

Kommentera inlägget här :