Sun-day

publicerat i Allmänt

Vilken hösthelg! Man känner att sommaren på riktigt har checkat ut. Nu vill jag bara shoppa stora, mysiga, varma koftor, slänga på mig kängorna, dra på mig en mössa, svänga ner på något av stans caféer och mysa tillsammans med vänner & en värmande kopp te. Sitta där, kolla in folket, samtala om livet, framtid & dåtid. Jag gillar hösten och ska njuta fullt ut av denna vackra årstid!

Nu är det när som helst sängdags!
Helgen har varit jättelugn och skön:
Fredagsmys som bestod av tacosmiddag och feel-good-filmen Bridesmaides (som jag kan se hur många gånger som helst).
Lugn lördag med mycket sömn & sconesbakning.. Började känna mig betydligt mycket bättre från halsont & feber. Körde min Shape imorse och nu är jag sämre igen!
Varför lär jag mig aldrig?! Skulle avvaktat någon dag till... Men men!
Hoppas att sömnen & mina värktabletter ska göra susen till imorgon.

Kl 7:00 står GRIT PLYOpå schemat..
En riktig kickstart på veckan med andra ord!
Välkommen

Kommentera inlägget här :