Sugar rush

publicerat i Allmänt

Jag vann! Och nu är den sockerfria (-godis, glass & söta bakverk)månaden över! Haha!

Jag har knappt något godissug längre, tog väl ca 1 månad att bli av med men måste fira idag med nåt sött & gott :) Har 2 Lindorkulor som ligger & väntar på att bli uppätna här på skrivbordet.. Sen tror jag det vankas tårtkalas i köket i eftermiddag, då en kollega fyllde år igår! Kommer kanske få en smärre sockerchock.

Vinsten närmar sig iallfall med stormsteg! Resan till en varmare plats...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

GRATTIS Rebecca, vad STARK du är!!
Jag hoppas du får en underbar och spännande resa till Dubai.
Vi kan väl ses när du kommer hem.

KRAMAR Linda

Svar: Tack Linda! Det tycker jag verkligen :)
Hoppas att du mår bra, kram
Rebecca

Kommentera inlägget här :