Hoho

publicerat i Allmänt

Hoho?
Bloggtorka.com
Vet att det har ekat tomt här några dagar.. Så är det ibland!

Varit full rulle!
En fin helg ligger bakom & snart har halva veckan och november gått?! Helgen var toppen & hade tema (som vanligt): god mat men framförallt vin...

Fredag
Sparkande igång helgen med en trevlig AW på kontoret (samtidigt som M checkade in på hotell - ja, hotellövernattningar i min egen stad! Ljuvligt!). AW:n var så trevligt att jag nästan glömde av min middagsdejt ;)
Slängde mig in i en taxi till restaurang Trattorian (gamla Kungsholmen).
Kvällen avslutades med vin & dans i fina människors sällskap


Lördag
Lååååång sovmorgon, hotellfrulle, ännu mer sänghäng för att sedan hoppa på pendeln till Stockholmsmässan i Älvsjö som bl a bjöd på Mitt Kök-mässan...
Skulle kalla det för vinmässan!
Det korkades upp, smakades, pratades!
Efter 3 h var vi rätt slut & mässan skulle stänga igen portarna för dagen.
Tillbaka till hotellet för att kasta oss i sängen, kolla Så Mycket Bättre och beställa upp room service...

Söndag
Lång frulle & spadag!
Välbehövligt och väldigt mysigt, (saknade dock mitt järngäng på Stadion! See you on Sunday)
Rundade av söndagen med bebismys, kallopsmiddag & Solsidan.

 

Kommentera inlägget här :