Ett skratt förlänger livet

publicerat i Allmänt

Jag säger Tack & Godnatt och kryper till sängs efter en lyckad torsdag.
Så tacksam över alla härliga kollegor jag är omringad av om dagarna.
Om ett skratt förlänger livet kommer jag bli sjukt gammal, så mycket som jag skrattar om dagarna!

Ikväll har jag ätit & druckit gott och haft en riktigt trevlig kväll med min moster på Bebe.
Talat om resor, relationer, realtid, dåtid & framtid. Livet i stort.
Mitt liv just nu är som en stor tornado.
Har några frågetecken & beslut som måste tas. Då är jag så tacksam att jag har fina människor runt omkring mig och förmågan att skratta åt eländet.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

Vad är det för viktiga beslut? Hoppas du inte överger sats och shape-passet på stadion på söndagar. Det är grymt! Fy vad jobbigt det var idag!

Svar: ALDRIG skulle jag överge er! Inget nytt gällande jobbfronten - så jag kör på! :D Välkommen att svettas i veckan!
Rebecca

Kommentera inlägget här :