Sunny Sadly Sunday

publicerat i Allmänt

Det här skulle kunna vara och fortsätta bli en söndag i världsklass!
Startade upp med frukost ute, vid det glittrande vattnet och värmande morgonsol, därefter grym klass med bästa medlemmarna på Stadion! Blir så stolt över deras fina teknik :D

Solen skiner & naturen grönskar! Sommaren är snart här och livet känns så enkelt. Men så kan kommer jag på mig själv, eller det hänge över mig som en mörk dimma.. Idag packar jag ihop mitt bagage, lämnar nyckeln & tackar för mig.

Jag vill inte!!!!! Vill låsa fast mig själv. Slänga bort nyckeln. Bo där för evigt, i mitt lilla slott på höjden...

Tyvärr funkar det ju inte så. Bara att ta itu med flyttstäd & mellanlandning nu!

Hade en super-duper lördagkväll igår. Sista middagen gick i italiensk tappning!
Hemmagjord pizza med massa godsaker (endast degen är köpt) och 2 flaskor rött (sjäääälvklart italienskt).
Lovely!

Kommentera inlägget här :