Love at first sight...

publicerat i Allmänt

Välkommen vår & sol, hoppas du är här för att stanna!

Dessa vårkänslor för mig tillbaka till mars/april förra året då jag för första gången var i den förtrollande staden...

Rom!
Love at first sight... Det var 5 underbara semesterdagar fyllda med vackra intryck. Rom är magiskt och vårsolen får mig att längta tillbaka ännu mer!

Allt jag stoppade i munnen var det bästa jag ätit/druckit, kunde gå hela dagarna & beundras över staden som känns som en enda stor kuliss och människorna som är så vackra och får en att le bara de öppnar munnen och ut flyter sexig, passionerad italienska...

Tror det blir en tripp till Italy s.n.a.r.t

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Det låter som en bra idé tycker jag, jag är på ;) Underbara land!! KRAM

Kommentera inlägget här :