Eat, Laugh and Love

publicerat i Allmänt

Krupit ner i sängen & blickar tillbaka på helgen...
Gårdagen utvecklade sig till att bli en lyckad lördag. Knöt på mig skorna & på med solglasögonen för att ta en rundvandring i mina nya hoods.
Mitt sällskap: våren
I lurarna: Bitter Sweet Symphony
Årstaviken, tanto och lite shopping på Götgatan!
Kvällen spenderades med Kristina & hennes kollegor för middag & drinkar.
Mycket lyckat men drog hem i god tid då jag behöver sömn för att bli frisk någongång!

Men söndagen har nog toppat allt! (minus att jag var tvungen att vicka bort min älskade Shape-klass på Stadion)
Jag har bara umgåtts med härliga människor, firat våffeldagen (ORDENTLIGT), tagit vara på vårsolen och varit så spontan & bara gjort sånt som fallit oss in!

Dagens collage blir smakprov av denna fantastiskt smarriga dag :D
Våfflor med massor av tillbehör, min fantastiska vän - Kristina! och en indisk munorgasm på Shanti


Kommentera inlägget här :