Powerstrip®

publicerat i Sport & Träning

Godkväll,
Jag har haft en oerhört kul & glädjefylld dag på utbildningen med heta moves, rumpskak och många skratt!
Vi var ett litet gäng med en go liten Sandra från Götlaborg som lärare.
Nu skriver jag upp Powerstrip®-instruktör på mitt CV också, så Varmt Välkommen att höra av dig till mig om ni är ett gäng som vill boosta er själva med skön dans & härlig gemenskap på t ex: en möhippa, svensexa, födelsedagsfirande eller något annat jippo! [email protected]
Har inga planer för kvällen. Just nu ligger jag & käkar plockgodis & kollar film. Nyttigt att kanske bara slöa hemma ikväll men lite sugen att svira om, sätta på high heels och sticka ut... ELLER ligga sked och dricka te! :P
Ha en underbar lördag oavsett om du ligger hemma & pillar dig i naveln i mysdress eller gör stan osäker!

 

Kommentera inlägget här :