Just give me a hug.

publicerat i Allmänt

Inte pigg & kry idag! Vill ha en stor varm kram, en famn att krypa in i och en hand som stryker mig i håret tills jag somnar om.
Imorse var jag & en fin vän ute i regnet & promenerade och talade girl talk. Sedan avslutade vi med en mysig frukost på Winterviken. Vad jag älskar det stället!
Sen kom jag hem, drog ner rullgardinerna & somnade! Kroppen min vill bara ha sömn (trots att jag sov gott inatt)! Sov över hos en annan fin vän inatt, då jag var alldeles för lat att ta mig hem igår efter en skön filmkväll! Vi låg & kollade på The Holiday med en påse plockgodis & chips :P
Självklart grät jag som ett litet barn & förälskade mig i Jude Law's karaktär, Graham!
Jag vill ha en Graham i mitt liv!
De växer INTE på träd...
Nej - Nu ska jag laga egen Caesar Salad with Chicken och lyssna på min stora favvo, Lana del Rey! (hade jag varit lesbisk så hade hon lätt varit min drömkvinna..typ min Graham.)
T R E V L I G
H E L G

 

Kommentera inlägget här :