You can leave your hat on

publicerat i Mode & Skönhet
Nyligen hemkommen efter en lång men bra dag! 
Efter jobb så mötte jag upp en av mina bästa vänner, Marie. Som bjudit med mig på en lite härlig tillställning med utförsäljning på massor av fina märkeskläder! 
I 2 h sprang vi runt, bytte om, provade, hittade nya saker att prova och shoppa! 
 
Helt slut vinglade vi ut med blodsockret i botten. Gick till Texas och åt en trevlig middag, notan kom Dr Phil med - love it! HAHAHA! Därefter cyklade jag trött & belåten hem med mina nya fynd som består av: 
- marinblå klänning med vackra detaljer
- vit, romantisk spetstopp
- klassiska & eleganta hatten (riktigt sista-minuten-spontan-köp)
 
 
Puss & Godnatt

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sommar-Snoppen:

Hatten var ett riktigt bra köp, passar dig! :)

Svar: Tack & bock :)
Rebecca

Kommentera inlägget här :