Tiden går fort när man har roligt

publicerat i Allmänt

Vilken fartfylld helg jag haft, och ack så rolig!

Här kommer 7 bilder...
1. Mys med mamma. Efter min klass idag blev det brunch på mocco & lite shopping på stan! Bl a detta snövita nagellack

2. Just me! Var laddad & klar för lördagskvällen som slutade med alldeles för många glas champagne & smarriga drinkar

3. I want a hot dog! Jag går i hundtankar och vill ha en liten fralla med mig på mina promenader (här runt söder/norr mälarstrand)

4. Mellanmål

5. TGIF! Fredagen spenderades med goda vänners sällskap och i amerikanskt tema! Kalla öl, hemmagjord coleslaw, kladdiga ( gudomliga ) ribs från Texas Longhorn's och massor av goda tillbehör! I like

6. Peppa, pressa och coacha! F*n va bra mina deltagare är! JUST DO IT

7. Matkoma på AG

Kommentera inlägget här :