Rivstart

publicerat i Allmänt

Oj! Vilken start på denna vecka!
En riktig rivstart....

Igår började renovering av lägenheten, så närmaste tiden kommer man bo i byggdamm - men än så länge går det fruktansvärt bra! Nästa projekt blir nytt kök, så just nu snurrar köksfläktar, bänkskivor, köksöar, kakel, golv, diskmaskiner etc i huvudet på mig!

Imorgon är det dags för mina första klasser på VT 2012 och på 3 månader...
Måste erkänna att jag är lite smått nervös hur min kropp kommer reagera? Hur mycket har jag tappat? Lääängtar tills jag har tillbaka min fysik och är "som vanligt igen".
Så imorgon ringer kl 05:20 och då sticker jag raka vägen till SATS Stadion där ett gäng morgonpigga och starka BODYPUMP-utövare väntar att köra järnet kl 06:45. Jag kommer ha med mig min kollega Adam som ska vara med och teama - blir kul!
Kl 17 är det sedan Stureplans tur!
Då är det Shape på som står på schemat. RIVSTART!

Tack & Godnatt