THE NIKE BLAST 2012

publicerat i Sport & Träning

Wohoo! Vilken helg!

Jobbat på Nike Blast i Globen i helgen från tidig morgon till kväll :)

Denna helg har alltså varit fylld med härlig energi, fantastiska kollegor, coola dance moves och träningsglädje när den är som bäst!
Skulle ut & festa till det med SATS-kollegor igår men slocknade efter plockgodis & Gladiatorerna....

Imorse (innan Nike) hade jag min bästa Shape-klass! Så starka, duktiga & tjurskalliga dom är - my gang! Love it!
Nästa vecka blir det inget jobb eller klasser då jag istället ligger & steker på en strand i Thailand. Tur att jag har duktiga kollegor som ställer upp & hjälper till :)

Nu borde jag packa, men har ännu inte fattat att flyget går imorgon och tröttheten har lagt sig tung i både kropp & knopp! Så jag skjuter på det liiiite till. Snart. Ska bara.

(var dålig på att fota i helgen, kommer kanske en liten uppdatering med bilder längre fram)