Ocean of Tears

publicerat i Allmänt

Livet kan verkligen ta sina vändningar...
För 2 veckor sedan satt jag på ett plan mot semester, sol & Thailand med mannen som jag trodde jag skulle spendera hela mitt liv med.

Nu ligger jag tömd på känslor, vänd ut & in och en rejäl huvudvärk pga alla tårar det senaste dygnet.. Tårar som aldrig tar slut.

Avslut, separationer och farväl är det som gör ondast. Det som får mig att gå, stå & se ljusglimtar i det mörka dunklet är ALLA fantastiska människor runt omkring mig! NI får mig att gråta lite extra då ni gör mig rörd till tårar.. Ännu mer tårar.

Jag vet att allt kommer bli bra och förhoppningsvis ännu bättre!
Kärlek till alla på jobbet & fina vänner/familjemedlemmar. Tack för att jag får låna era axlar, soffor och krafter - jag är obeskrivligt tacksam!

(Längst upp till vänster: Min nya kramis som jag fick av Adam idag när salta tårar rann ner från min kind <3)

Kommentera inlägget här :