AS

publicerat i Allmänt

Vilken härlig söndag och ännu mer härligt att man är ledig imorgon, måndag! Nyårsafton och allt.

Morgonen startade med årets sista Shape-klass. Ohhh, vad jag impas över mitt gäng på söndagarna!
Starka som oxar med vilja av stål. Det värmer i mitt instruktörshjärta.

Sedan har jag & M sprungit på stan & shoppat några nya saker till hemmet.
Liten paus på Juiceverket i Mood-gallerian för att sedan fortsätta springa lite till.
Rundade av med en mysig AS (After Shopping) och middag på ett av mina favvohak - Nybrogatan 38.

Miniburgaren med ankleverkräm smälter bokstavligen i munnen!

Kvällens film blev "Magic Mike" så mycket rumpa och inoljade bringor på TV:n ikväll :P

Nu är det Tack & Godnatt.
Imorgon ringer ingen klocka, imorgon tar vi sovmorgon.

Kommentera inlägget här :