Slut på semestern

publicerat i

Idag är det måndag. För att tillägga; Måndag och slut på semester, ledighet & slappa dagar fyllda med ingenting. Dagar som varit fyllda med sommaraktiviteter, sol, bad och oerhört mycket resande byts ut mot vardag, rutiner, deadlines och tider att passa. Men snart är jag nog inne i det där ekorrehjulet igen.. Utan att ens blinka har jag glömt bort känslan av att vakna upp, dra upp upp rullgardinen för att mötas av en blå himmel & skinande sol. Packa strandväskan för att spendera tid utan någon som helst koll på tid & rum. Det svåraste beslutet på dagen är vilken glasskula som ska ligga underst i struten då alla smaker är så hiskligt goda!

Jag sammanfattar det hela med att jag inte kunnat ha en bättre semester. Jag har fått resa både inom och utanför Sverige. Jag har kopplat bort & av. Mött nya spännande  människor som kommer få följa med mig i minnet livet ut. Spenderat tid med människor som jag älskar & tycker om. Solat & badat! Ätit & druckit gott varje dag! Dessa 3 veckor har jag kopplat bort verkligheten totalt. Totalt avkopplad.

Kommentera inlägget här :