Godnatt

publicerat i

Intensiv & rolig helg ligger bakom mig!
Mycket aktivitet, träning, gott sällskap, god mat (lite för mycket god dryck) och lite för lite sömn känns i kroppen en måndag som denna!
I lördags firade jag  födelsedagskalas med familjen. Liten fördrink hemma hos mig följt av en middag på restaurang Landet. Tack till er som var där och firade min dag i förskott.

Imorse var det tidig uppgång!
05:40 ringde klockan, sen var det bara att hoppa på cykeln för att köra Sverigepremiär för GRIT PLYO!
Härligt tappert & rejält svettigt gäng kämpade kl 07:00 med utfallshopp, burpees & höga hopp över lådan!
Underbart! Kommer bli en fantastisk träningshöst. 

Nu hoppar jag i säng, sista timmarna som 24-åring... Sömn behövs det gott om denna vecka som är fylld med jobb och förberedelser inför stora dagen D. På lördag är det dags för det årliga träningseventet - Super Saturday!

Jag säger Godnatt.

Kommentera inlägget här :