Sats Nordic Convention 2012

publicerat i Allmänt

Börjar hämta mig från helgens bravader!
Sats Nordic Convention var vääääldigt lyckat, galet &...jag säger inget mer. Vad som hände i Göteborg, stannar i Göteborg!
Sen blir jag lycklig över alla underbara människor jag har runt omkring mig :D
Åh, vad sköna ni är! Kärlek

På collaget ser ni den berömda räkmackan på Gothia Towers som slank ner på fredagskvällen efter en fartfylld bilresa, uppbyggnad av monter och BODYPUMP-klass.

Zumba med charmiga Steve under Sats Convention.. Tillsammans svängde 1000 kollegor rumpa i svenska mässan (uppvärmning inför kvällen)....

Vår fina monter där man kunde ta del av frågesport och klämma på den nya BODYPUMP-utrustningen.

Jag i min guldiga, 90-tals aerobic outfit! Laddad inför middag & party på hotellrummet.

Tjejligan från kontoret :D
(Lena, Anett, Heidi & jag)

Kommentera inlägget här :