PÅSKAFTON / del 2

publicerat i Allmänt

Och dagen blev bara bättre!
Mysfika i solen på Winterviken med min äldsta vän, Jossan. Skönt att hänga med en vän jag har så mycket historia med!

Men vi är inne på ett nytt kapitel nu. Jag, med en hel drös blanka blad framför mig. Jossan, som har ett litet liv i magen och blir mamma i juli!
Fast allt är så annorlunda nu, är Vi ändå som vanligt.
"Jossan & Beccan"

Kommer ihåg påsken för några år sedan och jag kom och hälsade på i NYC och våra dagar och liv var fyllda av sol i Central Park, shoppingrundor & vilda partynätter. Det känns som igår, men jag inser att det är.. 4 år sedan!?
(Jossan, rätta mig om jag har fel?!)
Vad hände? Vart tog tiden vägen?

Den påsken vi dansade på bardisken och folk snortade på toaletterna.
Jag i en alldeles för kort, kornblå klänning och föll för en Fredag.

Man vet aldrig vad livet tar för vändningar, det är just det som gör detta liv värt att leva.




Kommentera inlägget här :