Glad Påsk

publicerat i Allmänt

Godmorgon Skärtorsdag, halvdag & sol!

Några timmar jobb sen väntar några dagars ledighet *wohoooo*
Kommer spendera påsken hemma och umgås med nära & kära för middagar, vin, betydelsefulla samtal och att inte ha nåt speciellt på agendan, utan göra sånt som faller in.

Igår var jag för trött för att blogga.
Gick upp 05:20 och kom hem 22:00 - trött men lycklig!
Lycklig över att jag har så många underbart fina vänner omkring mig. Tror jag "glömt bort" det men efter separationen blev det lite tydligare.

Det fina påskägget fick jag av sötaste Marie efter min Shape-klass på Stureplan, där även min bästa kusin Hanna kämpade och spred härlig energi. Därefter var det bara att slänga sig i duschen och vidare till Kikkan för sushi, girltalk och....
MASSAGE! Jag var i himlen för 1 timme för kroppen har skrikit efter knådning!

Glad inombords kunde jag återvända till mitt slott på höjden och somna skönt.

(Girls, I love you!)

Kommentera inlägget här :